Quincy Jones: Ogenj upanja
Quincy Jones, ki je zbolel za rakom, je svojo zgodbo povedal Ellen DeGeneres. Pred smrtjo naj bi posnel predstavo, ki bo postala njegova dediščina.
Mladi stand-up komik Quincy Jones, ki je zbolel za rakom, je svojo življenjsko zgodbo povedal v pogovorni oddaji Ellen DeGeneres. Pred smrtjo naj bi posnel predstavo, ki bo postala njegova dediščina. Ekskluzivno na programu HBO.