Harper, Eric in Rishi se združijo, da bi svojo majhno globalno enoto predstavili konkurenčnim bankam. Ravno ko se Yasmin pripravlja na prvo srečanje s strankami v svoji novi vlogi, se zaplete v težavno vprašanje v Pierpointu.