Odločitev Harper, da preganja Blooma namesto Felime, razkrije večja vprašanja. Yasmin se odloči za novo vznemirljivo priložnost, ravno ko se njen odtujeni oče Charles nenadoma spet pojavi, Robert pa pospeši svoje iskanje Nicole.