Greh iz preteklosti: Zgodba o Williamu Coitu
Na resničnih dogodkih osnovana zgodba o odločitvi mladeniča med ljubeznijo matere in iskanjem resnice. William Coit Jr. hoče resnico o uboju svojega očeta pred 22 leti.