Bernard in Doris
Drama prinaša zgodbo o zadnjih letih dedinje tobačnega imperija, milijarderke Doris Duke (Susan Sarandon) ter njenem odnosu z gejevskim hišnim služabnikom (Ralph Fiennes), ki mu je v oporoki zapustila vse svoje bogastvo.