Stuart: Vzvratno življenje
Stuart Shorter je odvisnik od alkohola in heroina ter uživa v bolečini. Je tudi brezdomec, doživlja blodnje, je z rezili obseden in psihotičen nekdanji obsojenec. Njegova življenjska zgodba je osupljivo zanimiva.