Vznemirjenje nad porazom Blooma kmalu mine, ko se Harper nenadoma znajde med tekmeci na dogodku za vlagatelje RicanHealthcare. Po tem, ko je poskušala prevzeti očetov posel, je Yasmin prisiljena ugoditi Celeste.