Ker Harper ne more več delati od doma, se vrne v hitro spreminjajoče se ozračje v Pierpointu. Medtem ko direktive novega ameriškega vodstva spravijo pisarno na rob, Robert poskuša privabiti stranko, Yasmin pa zavrne njen pripravnik.