Bariatrična operacija
Druščina iz Greensbora načrtuje, kako Whitney zvabiti domov in proč od Ryana. Whitney čakajo težke odločitve. Grozi ji poslovni pogrom, njeno ljubezensko življenje pa je v krizi.