Poročni zvonovi že zvonijo
Whitney in Chase še vedno živita ločeno, a treba bo narediti načrt za poroko. Whitney in Buddy se odpravita na vikend izlet v gore, kjer bo na preizkušnji njuna prijateljska vez.