Po bližnjem srečanju s smrtjo Dethkloki ugotovijo, da so raje bolni, a tega ne vedo, kot da bi šli k zdravniku. Po domačih arcnijah, med katerimi je belilo, Dethkloki ugotovijo, da se bodo soočili za največjim strahom.