Skwisgaar spozna, da se ne bo spremenil, če ne zapusti benda in poišče očeta, ki ga je zapustil še pred rojstvom. Dethkloki ugotovijo, da imajo vsi težave zaradi odsotnih očetov, Murderface pa se odloči, da bo popravil škodo.