Toki poskuša spremeniti življenje svojega rokerskega prijatelja in klovna, dr. Rocksa, zato porabi sklad za dopust Dethklokov. Vse poteka gladko, dokler se novinarji ne poglobijo v Rocksovo preteklost in razkrijejo klovnovo temačno skrivnost.