Po napadi na Mordhaus so Dethkloki brez menedžerja, nadlegujejo pa jih pohlepni direktorji založb. Spopasti se morajo z brutalno šepajočim gospodartvom, medtem ko se ukvarjajo z notranjim oblikovanjem.