Potem ko zadnja misija razkrije nekaj presenetljivih informacij o Xiao, Nicky in ekipa snujejo načrt, kako bi enkrat za vselej opravili z njo. Althea nameni Evanu nekaj nasvetov o njegovem odnosu z Nadio, Jin pa se pripravlja na svoj prvi razgovor.