Batman proti Supermanu: Zora pravice
Batman in Superman imata nasprotni stališči o tem, kakšen naj bo junak, ki varuje svet. Vendar se bosta morala soočiti s še večjo grožnjo, ki jo je vnovič ustvaril zlobni milijarder Lex Luthor.