Nicky je prisiljena stvari z Bo postaviti na stranski tir, medtem ko ugotavlja, kako pomagati Pei-Ling. Sebastian izrazi svojo zaskrbljenost Mei-Li glede vse večjega nadzora podjetja nad restavracijo.