Ko se svet okoli nje sesuje, je Nicky prisiljena na novo pretehtati svoja nedavna dejanja, da bi lahko šla naprej. Althea gre pod krinko, da bi pridobila več informacij o Delta Securities, Henry in Zhilan pa sledita informacijam o tem, kje je Xiao.