Nicky, Henry, Ryan in Pei-Ling poskušajo razvozlati nekaj čudnih informacij, ki so jih dobili o Xiau. Althea in Dennis pomagata njegovi sestri, potem ko ta izve, da je iz dobrodelnega sklada njihove družine izginil denar.