Ste popotnik ali turist? Diego obišče Grčijo, da bi razumel nekatere vplive čezmernega turizma. Kuhar Tasos Mantis, velik zagovornik krajevnih izdelkov in bogate gastronomske kulture, mu bo pokazal zelo drugačen način obiska turističnega kraja.