Islandija uspešno izkorišča svojo vulkansko dejavnost za pridobivanje čiste energije. Smrtonosna grožnja je postala pomemben vir. Kuhar Gisli Matt je zgradil restavracijo nad vulkanskim pepelom, ki je komaj pred slabega pol stoletja uničil njegovo vas.