Zaklade Jadrana odkrivamo skupaj z Ano Grgić, kuharsko mojstrico legendarnega zagrebškega hotela Esplanade. Na tem potovanju Diego obišče več projektov, ki spremljajo uživanje morske hrane, da bi ohranili ravnovesje v morskem ekosistemu.