Življenje v arktičnem krogu se je prilagodilo izjemnim razmeram, ki pokrajino in njene vire pokopljejo pod led in sneg. Kuhar Albert Franch izvablja okuse iz pokrajine skromnih virov, ki je na vrhu našega planeta: severnega tečaja.