Prvi romunski kuhar z Michelinovo zvezdico Bogdan Danila vodi Diega skozi lepote gorate Transilvanije. Lokalne sestavine in majhno kmetovanje v državi, ki trpi zaradi prilaščanja zemlje zaradi intenzivnega kmetijskega obdelovanja.