Uvod serije raziskuje prerez športa, rase in družbene politike skozi leče inovativnega programa "Midnight Basketball" leta 1986 v Glenardenu v državi Maryland. Ta naj bi zlasti med težavnimi adolescenti pomagal znižati stopnjo kriminala.