Četrti del se posveča preseku športa in politike s pomočjo raziskave vloge košarkarske ekipe Atlanta Dream v profesionalni ženski ligi, ki jo je imela pri izvolitvi senatorja Raphaela Warnocka in boju zoper pogojevanje volivcev v Georgii.