Zakonske težave Thony postajajo vse večje, ko Marco postavlja težka vprašanja o metodah za zagotovitev Lucovega zdravljenja. Medtem je Arman odločen znebiti se Hayaka, toda Garrett je odločno pripravljen preprečiti njegove načrte.