Od spopada z ICE je odnos Fione in Thony napet zaradi laži. Medtem Arman uporabi njen odnos z Garrettom za posredovanje informacij FBI. Ko se Lucovo zdravje poslabša, se mora Thony odločiti, ali lahko sodeluje z mamo Donno za presaditev jeter.