Potem ko je soočena s tragičnim neuspehom Lucovega zdravljenja, sklene obupana Thony vzeti stvari v svoje roke. Ko morebitni darovalec noče sodelovati, se po pomoč obrne na Armana, ki situacijo stopnjuje, da bi dosegel rezultate.