Garrett postavi Thony grozljiv ultimat, ki bi lahko ogrozil zdravljenje njenega sina. Arman ima nalogo zbrati velike "donacije" za poroko Hayakove hčere, s čimer postavlja pod vprašaj njegovo pravo vlogo v družini.