Ker potrebuje izhod, Thony sklene dogovor z Garrettom, da bi se rešila in pomagala Armanu, vendar ta ne verjame obljubam FBI. Ko se misija izjalovi, jo Armanovo nezaupanje preusmeri drugam. Zvestoba je na preizkušnji, ko se družine združijo in razpadejo.