Epizoda z Narino T.
Narino skrbi, da se je pred zadnjim pomerjanjem zredila, neposredna mama neveste Leah osupne Jo in Al, ob tem pa morata slednji ugoditi še nenavadni zahtevi, ki vključuje lateks.