Epizoda z Rebecco P.
Nevesta Mandy ima zahvaljujoč slabim nakupovalnim izkušnjam zelo nizka pričakovanja, Rebecco pa skrbi pomanjkanje dekolteja. Toda Jo in Al v rokavu skrivata nekaj asov.