Epizoda z Lauro R.
Bodočo nevesto Kirsty čez nekaj mesecev čaka poroka, njena samozavest pa je povsem na dnu. Laura pa se boji nakupovanja poročne obleke, saj sicer nikoli ne nosi oblek.