Epizoda z Aimee W.
Helen nikoli ne nosi oblek, zato jo skrbi, ali se bo pravilno odločila. Jo in Alison pa uspe v zadnjem trenutku popraviti obleko za nevesto Aimee, ki je presenetljivo shujšala.