Epizoda z Jacqui K.
Janine, ki jo čaka tretja poroka, bi rada končno našla osupljivo obleko, toda ali se bo mama strinjala? Jacqui pa skrbi, da njena obleka ni dovolj velika za nosečniški trebušček.