Epizoda z Marie
Marie ne nosi oblek, zato načrtuje poroko v stilu kantrija, da bi lahko pred oltar stopila v džinsu. Ali ji lahko Jo in Al pomagata najti obleko, ki ji bo vlila samozavest?