Program HBO v sodelovanju z LeBronom Jamesom in Maverickom Carterjem prinaša serijo, ki predstavlja brivnice po vsej državi. V njih se odvijajo ekskluzivni pogovori z nekaterimi največjimi imeni iz sveta športa in zabave.