Boksarke
Film spremlja štiri tekmovalke v tajskem boksu in njihov športni razvoj med dvema letoma. Medtem ko spremljamo čustvene izbruhe in surove boje, se sprašujemo: kaj dekleta motivira, da se preizkušajo v tako možati disciplini?