Družine se zberejo na zahvalni dan, ko obiskovalec pahne Finley čez rob z živci. Sophie se zaveda cene svoje neodločnosti, Maribel pa načrtuje veliko potezo za Micaha. Dani in Dre se zbližata, Shane in Angie pa se ponudita za prostovoljca.