Bette in Shane orjeta ledino pri Tini in Tess. Iskrice se krešejo ob Alicinem najnovejšem obetu, medtem ko Angie zdravi svoje strto srce z novo ljubeznijo. Finley se poteguje za Maribelino naklonjenost in Dani zaradi Gigi pusti ranjena čustva ob strani.