Alice se sprašuje, ali bi nekdo iz njene preteklosti lahko bil "tisti pravi." Dani skuša skriti svoja čustva in ohraniti stvari z Drejem na profesionalni ravni, medtem ko se Angie sooči z resnico, da bi naredila korak naprej s Hendrixom.