Bette in Tina skušata spraviti svojo preteklost in prihodnost, ko gre Angie na kolidž. Shane se navadi na domače življenje. Alice se sprašuje, kaj si želi od partnerja. Finley se vrne z odvajanja. Dani in Micah se odločno lotita Gigi in Maribel.