V posebnem delu za noč čarovnic Micah najde nenavadnega vzornika, medtem ko nov obraz pomaga Dani in Sophie, da se znebita slabih misli. Alice medtem preizkuša smer svojega novega razmerja. Šokantne resnice pridejo na dan, ko odpadejo maske.