Kralj evropske trgovine z mamili Sito Miñanco se odloči kupiti nogometno moštvo, da bi opral svoj denar. Njegove sanje se razblinijo po policijski "Operaciji Nécora", ki pomeni konec galicijskih preprodajalcev in prisili Miñanca k odstopu.