Med tisočimi umori, ki so jih zakrivili preprodajalci mamil, je eden najbolj osupljivih tisti, ki je prikazan v sedmi epizodi, umor Álvara Ortege. Ta naj bi bil umorjen po ukazu Pabla Escobarja.