Peti del obravnava zgodbo nekdanjega igralca Real Sociedada Joséja Antonia Santamaríe, edinega nogometaša, ki so ga ubili teroristi. "El Tigre" naj bi bil vodja preprodajalcev mamil in v navezi s protiterorističnimi skupinami Guardia Civil.