Ta epizoda pripoveduje zgodbo o Brunu Fernandesu, brazilskem nogometašu in idolu, ki je naročil, naj divje "prestrašijo" njegovo bivšo partnerko. Odkritje zločina je močno pretreslo Brazilijo.