Rožnati panter vrača udarec
Inšpektor Jacques Clouseau je tako obseden z lovom na zloglasnega tatu draguljev Fantoma, da ne sprevidi, da je ga. Clouseau ljubica tatu. Zlikovec se ne bo ustavil, dokler ne bo dobil slavnega diamanta "Rožnatega panterja".