Battle of the Humungonauts
Sepasang Gargantua ganas mengucar-ngacirkan bandar, menunjukkan hubungan yang bermasalah berlaku di dalam Mystery Inc. Ketika mencari Shaggy, Scooby terjumpa dia bermesra dengan Velma.